tisdag 13 januari 2009

livet leker!


dagen idag:
sov morgon, god frukost, få skjuts in till skolan, lämna in en hel hög med färdiga arbeten o få reda på att jag bara hade EN sak kvar istället för 3 som jag trodde! (GUTTANS) sen träffa Vanessa och tjôta en massa om allt och inget! (o nu när hon kommer hem till eksjö så flyr alla fältet. inte för att folk vill slippa Vanessa utan för att alla börjar få jobb härochvar och flyttar iväg.. surt!)

vi hann med en sväng till gymnasiet där vi träffade den bästa läraren någonsin! C är verkligen helt underbar! så vi "skvallrade" lite med henne och M en stund. -trevligt!
en rolig sak var också att vi träffade "mannen" som myntade uttrycket " SAAAARAAAAAAAAAH"
där snackar vi social människa. hej vad han kan prata!

efter en sväng på nya apoteket tigern (come to eksjö we got lions. och nu även en tiger! tänka sig. både lejonet och tigern... mycket apotek åt folket! -TVÅ apotek åt folket. hurra hurra...)
ja, till saken. på apoteket upptäcktes det att det finns ANNAT "mun-flour-skölj" än det äckliga jag haft. så jag bytte minsann! (lugn bara lung ellen, det är lika mycket fluor i detta, så min tandläkare blir nog inte så värst arg på mig.)
sen var det dags att åka hemåt igen.
en bra dag!

Inga kommentarer: