lördag 10 januari 2009

en dag som idag som idag.

vad vill du? men kom då! jag är ju här och väntar på dig!
-markus krunegård-

inte utsövd. men inte trött.
inte glad. men (absolut) inte ledsen.
inte på G. men inte otaggad.

neutral dag. som ska utvecklas och bli en bra dag! gårdagen var turbulent utan att egentigen vara det. lite stress och mycket väntan. medmänniskor att tycka om eller att störa ihjäl sig på. igår nöjde jag mig att tycka om. fanns egentligen inget att vara irriterad på (förutom min obefintliga självdiciplin). det var en bra dag! med trevlig sovmorgon, yoghurtfrukost, solsken, telefonsamtal från lägenhets-monica, att åka tåg (var faktiskt riktigt roligt igår, jag mådde så bra!) och sen hemkomst. + en rolig tant på tåget..
en otroligt bra dag var det igår. och med tanke på det blev dagen idag genast mycket bättre! nästan så jag måste ändra "inte glad" till OTROLIGT glad. men jag gör inte det. för det skriver jag ju här.. eh, nu blev detta bara virrigt o flummigt. men skitsamma.. jag sitter o egentligen o skriver ett arbete i Psykologi B, så vad hade jag förväntat mig..? flummflumm....

Inga kommentarer: