måndag 5 november 2012

November alltså...

Alv på Halloween (såhär svarta ögon brukar jag ju bara ha som arg, men nu även som glad - de ni!)

Köket i nya lägenheten!

Bord och soffa i nya lägenheten!

Bubbel, jordgubbar och choklad "vanligt" lördagsmys...
Ännu en helg är till ända och en ny vecka har börjat, fattar inte vad som händer allt går så fortfort i ett enda virrvarv. Det är redan november och jag kan inte riktigt förstå det! Hade en riktigt rolig fredagskväll, tack alla fina människor för att ni förgyller mitt liv! Slutet på kvällen blev mer än märkligt men så är det och det är bra nu. :) I lördags åkte jag ner till nya lägenheten igen och vi fixade lite mer, stuvade in kläder och ditt och datt i skåp och hyllor. Börjar faktiskt likna ett hem nu!
Sen korkade vi upp inflyttnings-champagnen och kollade på film resten av kvällen. Fint skare va!
I går bytte vi däck på bilen och vinterfixade sommardäcken och var allmänt vuxna. (Tack igen A och H + H's föräldrar för lånet av alla tuffa verktyg till bilen!) Påtal om vuxen så upptäckte jag igår att jag älskar prästost! "Stark-riktigt-lagrad-så-att-den-bara-skvätter-prästost". Blev helt paff. Trodde jag fortfarande var en hushållsost-tjej. Men icke, här har man gått och blivit gammal och bitter och börjat gilla präsost! ;)
Neh nu blire till att göra lite nytta, ha en fin dag alla fina! Over and out!

Inga kommentarer: