onsdag 7 november 2012

Lååång dag!

Idag är en såndär riktigt jättejättejättelång dag. Vaknade 06.00 och var i skolan 08.00. Hade seminarium i 10 minuter - blev godkänd. Tjoh! Kändes skönt men hade faktiskt inte förväntat mig något annat! Sen drog jag iväg och träna litegrann, mest för att jag hade tid, vet inte hur effektivt det blev egentligen! :P Konstigt detdär, att man tränar lite halvhjärtat. Det ger nog ingen bättre kondis/styrka men kanske lite bättre samvete för muffinsarna från gårdagen.. ehee..
Dagen har sedan flutit på, grått och trökigt och jag kommer inte sluta lektionen förrens 20.00 känns rätt segt... Just nu sitter jag och skriver en gruppuppgift där jag ska ta fakta ur våra redan färdigskrivna uppgifter och göra en ny av dem. Sen ska vi göra det igen. Fast tillsammans i gruppen. mmff... Känns aningen meningslöst måste jag säga. Menmen, det är nog bra på något sätt! :)
En annan sak som är bra är att det är föreningssittning på lördag! :) Ska bli kul! Hela HäVSex-11 ska dit och det ska bli råååligt! Frågan är bara - vad är jag/var är jag om 10år? (Då det är temat). Funderar på diktator (känns som jag har kapacitet för det) eller typ bara vara jag eller Robins roliga förslag - Lärare på Sahlgrenska akademin. Hehehe. Jaja, vi får se, lär ju komma upp bilder här så ni också får se! Nu fika med Snygg-Seghen! :) Over and out!
Hittade en fin gammal bild av gamla ihopsatta bilder på Expen. :)

Inga kommentarer: