torsdag 22 november 2012

Lättnad

Igår blev jag klar med två seminarium och en gruppuppgift så efter 12h i skolan fick jag äntligen åka hem och kolla på slutet av "Bonde söker fru" och sedan "Stalkers", onsdagens bästa program... höhö! Hursom det är skönt att känna hur pressen lättat och att jag nu lugnt kan ta en sak i taget.

Målet med dagen är att skriva seminarieuppgift 8 (som är klar nu), handla lite och sen träna om mitt lilla halsont försvinner! :) Känns som ett väldigt bra mål med dagen - ingen stress eller press här inte, ska jag lära mig att sluta stressa så är väl små mål bättre än stora? Kanske tar och bakar lite med - bara för att det är så kul! Får se... Hursom ska jag iallafall göra lunch nu och sedan bege mig till stan för att handla! Have a nice day alla fina! :)

Inga kommentarer: