tisdag 27 november 2012

Lycka!

Idag är en bra dag! Jag vaknade nästan utsövd, åt god frulle och påväg till vagnen hörde jag fåglarna kvittra kändes såå konstigt och vårigt samtidigt som adventsljus skiner i fönsterna, men ändå härligt med lite kvitter!

Helgen som gått var fantastiskt, vi hade möhippa för T och grabbarna hade svensexa för M. Riktigt kul, vi var väldigt tjejiga och bakade cupcake, dansade och gick på sminkkurs! Väldigt roligt! Nu längtar vi bara efter bröllopet kommer bli så kul! Jag är helt fnissig och förväntansfull! Neh nu ska jag börja på min examination på kvällskursen, har bara den, två grupparbeten och ett seminarium kvar nu! Känns väldigt trevligt faktiskt! :)
Grabbarna grus påväg till svensexa!
Finaste bruden!

Bruden pyntar (bild lånad av Sofie)
Färdigpyntat! (bild lånad av Sofie)


Inga kommentarer: