tisdag 13 november 2012

Apan som liknar dig

Det är du som väljer så var noga med ditt val. Det är ändå du som väljer vem du är.  Jag är dina drömmar, jag är den som aldrig säger nej. Jag är apan som liknar dig. Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv. Jag är apan som liknar dig. -Olle Ljungström-

Jag måste erkänna - jag har blivit beroende! Av kanelknäckebröd! Det är så fantastiskt gott! Känns ändå lite nyttigt men det är ju sött och vitt och mest som en platt bulle men åååååh, det är fantastiskt! Knaprigt och kaneligt! Suck, jag får sånna cravings! Men istället för att knapra i mig mer än det (enda) jag ätit idag så ska jag läsa om olika pedagogiska perspektiv och sen gå ut i gråvädret en sväng. Lite ljus måste man ju ändå få såhär års! :) Ha en fin dag alla fina - over and out!

Inga kommentarer: