fredag 26 december 2008

annandag jul.

finaste julklappen av finaste vännen!

ja. jag har upptäkt det. jag ÄR en dålig förlorare.
oerhört! men också en sjukt dålig vinnare.
hm.. får försöka bättra mig.

....eeh, Risk,
någon? nehe, rummykub då? inte det..?
hmm.. monopol? backammon?? schak? hallå? ingen som vill spela?

ja. jag måste bättra mig. för jag vill verkligen inte att folk inte ska vilja spela med mig... gäller ju inte bara spel utan annars också. är rädd för att bli ensam! klara mig inte utan andra. visst, jag är stark och klarar mycket. men jag behöver verkligen människor! social kontakt! någon som bryr sig, som lyssnar och inte gör det för att lyssna, utan för att den någon vill höra vad jag har att säga.. det är det enda som skrämmer mig inför flytten västerut - att jag ska bli ensam!

Inga kommentarer: