torsdag 25 april 2013

Utomkroppslig upplevelse

Hjärtat slår utanför kroppen. Är så nervös inför i morgon! Bakar kakor (terapi?) och försöker inte tänka men det går dåligt. Kakorna blir fula och tankarna snurrar och snurrar. Hua. Magkatarren är tillbaka igen. Hej omeprazol hej silicea! (kör dubbelt för jag hinner inte med magknip nu). Inte nog med att jag ska köra praktisk NKSE i morgon jag ska också få reda på tentaresultatet från den skriftliga! Kärevärld! Antingen blir i morgon en LYCKLIG dag, en halv-lycklig dag eller en riktig skitdag. Hoppas på bara lycklig. Fatta lyckan att klara både den praktiska och teoretiska på samma dag. Vore awesome!!

Nu ska jag försöka mig på att göra sånnadär cake-pops. Men asså smeten blir liksom inte så god så de kanske mest blir söta och fina men inte goda, det är ju ovärt. Kul med fint men ovärt om man inte vill äta dem för de är äckliga... Haha, I-landsproblem! 

Har nu provat göra några cake-pops. 10st. Blev både fula och äckliga. Är sur. Skulle ju bli glad av att baka inte sur. Hm. tror jag tar och går och lägger mig för det kommer nog ta ett tag att somna i kväll...

Over and out!


1 kommentar:

Anonym sa...

sov gott min söta goa unge, -"imorgon är en annan dag"
mamma