fredag 19 april 2013

Äntligen fredag!

Denna veckan har känts kort fast lång fast kort... Eh svårt att förklara. Men känns inte som vi hunnit så mycket med skrivandet som vi velat men ändå har vi suttit och skrivit hur mycket som helst. Kanske beror på att jag åkte till Mellbystrand ett halvt dygn och hälsade på M (och fick även hälsa på lille baby boy A, mamma S och pappa D superkul!) Jaja nu är veckan hursom snart slut och idag ska vi mest läsa igenom vad vi gjort och sen ha möte med vår handledare. Därefter drar jag till sthlm! :D Galet! Ska bli så kul! Har precis skrivit ut flygbuss-biljett till landvetter och kollat buss och t-bane-tider... Kommer säkert villa bort mig där borta även om jag brukar vara duktig på att hitta. Är ju liksom lite svårt att hitta första gången! ;)

Stackars Sigge drog (typ opererade) ut en tand igår och var tvungen att åka tillbaka dit idag. Tycker SÅ synd om henne! Usch, aldrig kul med ont eller blod i munnen! :( Men tanken var att jag skulle börja läsa själv... Hm, kanske ett framsteg om att jag i alla fall tänker att jag ska göra det och skriver om att jag ska göra det. Då kommer jag ju närmare att faktiskt göra det... Eller? Heehe. Nä får nog börja med det nu!

Ha en fin dag och en solig helg alla fina!
Over and out

Inga kommentarer: