tisdag 9 april 2013

Keep on walking!

Pannkaksfrulle
Fin fin helg med min bäste! Pannkaksfrulle på lördagen och efter det packade vi ihop delar av lägenheten - typ garderobstjoffs och vinterkläder man inte använder så ofta. Sen bar det av ner på stan en sväng med för att handla lite kläder till kontorsmannen som inte får arbetskläder på jobbet. (Uppskattar mina pyjamas-kläder mer då man faktiskt får dem gratis varje dag. Smiiidigt). Pasta på stan innan vi åkte hem för att röja bland skor, slänga kartonger och sortera kläder till emmaus.

Blev en skön helg med inte mycket annat gjort vilket var riktigt bra för mig. Hade inte orkat träffa massa folk, känner att det kan vara skönt att isolera sig lite och bara vara ibland. Men känner att jag längtar efter vännerna och att hitta på roliga saker. Tror det är bra att det blir sittning till helgen med allt vad det innebär!

Men innan helgen är det NKSE-tenta. Kärevärld. Har pluggat igår efter middag och idag och känner mig absolut inte redo! Är nervös så hjärtat snart slår ut genom revbenen! Hua! Har ju två dagar till på mig att plugga sen hoppas jag att den kunskap jag faktsikt redan har räcker! Men alla ni som tror får be  för min skull, alla ni ateister kan väl hålla tummar och tår och ni agnostiker kan... önska mig lycka till i allafall! :) Längtar så efter att ha detta gjort!

Neh, nu kanske jag ska sluta prokastinera och gå hem istället!
Over and out!

Inga kommentarer: