torsdag 11 april 2013

Ingen återvändo

Jahapp. Snart är det dags. N.K.S.E. (Får obehagsrysningar nu när jag skriver detta). I morgon skriver jag den viktigaste tentan i mitt liv. HerreGud vad stort det är! Hursom nu kan jag inte plugga mer, kan inte byta pluggstrategi och får helt enkelt acceptera att jag kan mycket, men inte allt. Hoppas tentan handlar om det "mycket" som jag faktiskt kan! :) Och det ska bli riktigt skönt att faktiskt ha denna tentan gjord, förhoppningsvis räcker en gång! :D

Efter tentan tänkte jag fira med att gå och ge blod. Har inte gjort det på läääänge då mitt hb var för lågt, att jag piercade mig (back in the days), flyttade alla mina blodgivarpapper hit, hade extraslag på hjärtat, mer lågt hb varit utomlands ochjagvetintevad varje gång jag försökt ge... Men nu är det akut blodbrist och mitt Positiva 0 blod är mer än behövligt då alla utom -0 kan få det. Bokade en tid och är mitt hb för lågt igen så går det ju inte men annars så är det okej! :) Känns bra!

Nu ska jag försöka slappna av och inte fundera på morgondagen. Blir nog en bra dag trots allt!
Over and out!

Inga kommentarer: