lördag 13 april 2013

Hej hej hej hemskt mycket hej!

Hej mina järndepåer jag ska fylla på er. Hej min blodvolym du är samma som igår sluta larva dig och ge mig massa tryckfall. Typiskt onödigt! Snurrar runt i lägenheten både i kropp och knopp. Kroppen plockar ihop grejer inför kvällen och knoppen snurrar och ser vita och svarta prickar. Intressant.

Har precis hällt i mig 1l vatten + 2dl c-vitaminlösning. Ska göra jordgubbskräm och få i mig järn.

Längtar efter kvällen men orkar inte snurra såhär mycket. Vill bara vara stadig på benen och ha kul! Det ordnar nog upp sig! :) Nu ska jag börja tänka på Engelska då det är Engelsk sittning denna afton! Ha en fin dag alla fina!

btw, NKSE-tenka skriven. Kan gått precis hur som. Håll tummarna för snälla rättare!!

Over and out!


Inga kommentarer: