måndag 22 april 2013

Shake, pie and strawberry - yummie?

Idag hittade jag alla dessa i min affär. Har sett dem innan och smakat jordgubb (som jag tycker är god). Smakar jordgubb men inte så söt som jag trodde vilket var rätt skönt. Nu smakade jag just choklad-shaken som är den jag tyckte var mest märklig. Den smakar verkligen choklad vilket känns lite äckligt men den är god. Men choklad och kolsyra är en märklig kombo... Citron-pajen-vattnet får vänta lite men  antar att den smakar typ som Loka citron..?
Nu ska jag laga lite broccolisoppa och tänker dricka vanligt smakfritt vatten till. Men lite roligt med nya smaker ändå! :)

Loka likes old school

2 kommentarer:

E sa...

Citronvattnet smakar som en blandning mellan citronkola och flytande alvedon... ;)

Alexandra G sa...

Citronen är jättegod tycker jag :D Smakar godiskola ;)