torsdag 14 mars 2013

Läskigt lika!

Haha lyssnade just på radion och det är ett humorprogram om en tjej som heter Sara Andersson som alltid har intyg på att hon inte behöver göra saker, typ vara med på gympan, ha fiskekort eller hålla tal på sin bästa vän Fridas bröllop. Satte luften i halsen! HAHA jag hade kunnat vara Sara Andersson och jag gruvar mig för tal på ALLA bröllop jag ska på men mest för Fridas. Gosh börjar ju typ darra på läppen redan... ;) Får nog ta och fixa mig ett intyg!

Idag har jag och Sigge varit grymma på att söka artiklar. Tog bara rast för lunch och har nu beslutat att vi måste ha mer rast, typ 5 min då och då iallafall. Dagen bara flöög fram! Bara en dag kvar på veckan sen blir det helg med födelsedagsfirande i Halland! Göttigt!

Nu ska jag nog sluta kolla på the big bang theory-klipp på youtube och laga lite middag istället! :)
Over and out!

Inga kommentarer: