söndag 17 mars 2013

Födelsedagsfirande


Igår var vi i Halmstad och firade H som fyllde 26 år! Först discobowling mellan alla andra barnkalas, jätteroligt och jag kom faktiskt inte sist! Helt imonerad av mig själv! Sedan åkte vi till Wild West steakhouse där vi åt mycket och gott. Det godaste var (som vanligt) efterrätten. Jag är verkligen en sådan sweet tooth! Men vi var så mätta efter förrätt och huvudrätt att vi faktiskt inte orkade äta upp allt! Galet!
Discobowling
Toblerone-chokladfondue med färsk frukt och godis!
Påtal om galet, går gjorde M och jag något riktigt galet. Vi har pratat länge om att köpa en ny dator för båda våra är gamla och goa men något nyckfulla... Startar inte inte riktigt när man vill och stänger av sig när de känner för det osv. Så vi köpte en ny ASUS någonting. Hursom har den windows 8 och det är jätteroligt att sitta och peta på skärmen och plippa mellan olika sidor! :) Är så nöjd! Att jag får ha den i gbg först till uppsatsskrivandet gör att allt känns ännu bättre! ^^ Stackars M får nöja sig med att uppdatera de andra datorerna istället för att leka med den nya! ;)

Nu ska jag ladda ner nya appar och program till min lilla bebis! :)

Over and out!


Inga kommentarer: