måndag 18 mars 2013

Dansa med mig



Jag vet inte vad du vill mig, men du dansar tätt intill mig...
Och, du struntar i deras blickar. Det vet du att jag också gör!

Såhär nära får ingen vara, jag vill säga en sak bara.
Låt mig viska i ditt öra, så att ingen annan hör.


Jag har tittat på dig ikväll
Du är finare än du nånsin vart förut.
Om jag frågar snällt, vill du försöka?


Kom och dansa med mig! Jag går precis dit du vill!!
Ingenting kan hindra oss ikväll. Vi dansar minut för minut,
och missar att låten tar slut...
Du ler när du tittar på mig och du fortsätter dansa med mig!
- Linnea Henriksson -

Fin måndag idag. Skola med fina S 08.30-18.00. Mycket gjort men man blir också mycket trött! I morgon har vi sovmorgon relaterat till grupprumsbrist. Känns bra att få lite ledig förmiddag så mina blommor kan få lite ompyssling i dagsljus samt att klädhögarna i mitt rum ska utplånas!

Nu, godnatt och sov gott!
Over and out!

Inga kommentarer: