torsdag 2 oktober 2008

kalla händer = varmt hjärta?

de är kalla och sådär lena och mjuka som de bara blir när de är kalla. mina händer. får verkligen inte igång cirkulationen i dem och behöver någon att hålla i handen! trodde inte det var dags än, men verkar vara som att det räckte med en månad och nu är jag redo för nya tag igen!heheheheeee.. (egentligen har jag ju varit redo i 2 månader. men det är ju en annan historia!)
det är alltså nu mödrar, systrar och andra kvinnor får hålla hårt i sina söner, bröder och övriga män (eller vad man nu väljer att kalla dem. killar? pojkar?) för jag är på G igen! vilket innebär att egentligen ingen går säker! wiihoo!

psykologi A är nu avslutad. det har gått fort och jag har verkligen INGEN aning om vad för betyg jag kan tänkas få. absolut inte en susning! känns lite ovanligt, man brukar ändå kunna känna vartåt det bär av. men i detta fallet har jag inte den blekaste aning! ("gång mer"... -internskämt)

K mår bra, helt otroligt bra om jag fattat det rätt!
E pluggar häcken av sig!
lille e praktiserar, pluggar o pratar med Oslo på Skype!
A läser eng. glosor och spelar innebandy, är stor men ändå liten.

Så lika. men så olika. hjärta och kärlek till mina fina syskon!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Delmål 2 av 3 är avklarat och häcken sitter fortfarande kvar, de krävs tydligen hårt jobb för att bli av med den..

Sara sa...

duktigt duktigt! du har ju ingen häck att tappa. jag kan skicka upp en bit av min så kan du tappa den..

Kristofer Hjalmarsson sa...

hm, jag håller hårt i mig^^ ;p

Anonym sa...

intressant blogg, då är nu med som min bloggvän, dvs att jag bevakar dig dagligen... mOHAHAHA! Så se till att sköta uppdateringen här, så jag kan följa ditt liv! :)

stygn sa...

e: du HAR ju ingen! (mohaha!)
S: du har fattat rätt. helt galet!

Sara sa...

bra kristofer bra! tror inte du behöver vara orolig. men man vet ju inte.. HAHAAH

ojoj. ewe! nu sätter du press på mig.. xD

ninni, du har rätt! hon har ingen. o jag hade alltså rätt. gosh I'm good! :)

stygn sa...

GOD you're good, skulle man kunna säga. (och därmed även låta vara osagt vem det nu är man tycker är så himla bra.)
i diskussion med de östeuropeiska vännerna fick jag veta vad mina kalla händer gav mig.
beroende av var man kommer ifrån, tycker man att människor med kalla händer antingen har varma hjärtan eller hett sex.
bara att välja.

Anonym sa...

Hallå, ursäkta mej, men måste min obefintliga bakdel diskuteras offentligt?!