söndag 5 oktober 2008

rent hus
























när kläderna ska rensas ut ur garderoben så blir det stökigt. det var ju verkligen inte såhär ostädat innan jag började häva ur garderoben.. nej nej. jag är ju ordningen själv! (se bara vad fint bilderna har lagt sig. ett enda virrvarr som jag inte kan styra).

har nu hällt i mig en massa popcorn o mår väldigt bra! allt är så bra! fattar verkligen inte. hur kan jag ha gjort mig förtjänt av att må såhär bra? jaja, skönt är det i alla fall och jag är tacksam för det!
"vad var det som verkade så stort? vad var det som känndes så magiskt?
jag har varit vilsen lisa, allt har gått helt åt skogen!
- med mina stora drömmar, de flög som sateliter!
jag har varit vilsen lisa, men jag har tänkt på dig då.
i fönstret lyser solen och du är nästan vaken! "

-Parken-


1 kommentar:

stygn sa...

bilderna har lagt sig i en fin panorama över rummet. med stöket i kanterna och undanplockat i mitten.
skulle jag säga.