onsdag 22 oktober 2008

i natt!

1. Livet är en fest! håll med om det folk och fä. och om livet är pest - kärlek värmer mest!

tog mig friheten att göra om nationalteaterns låt "livet är en fest". även om deras kan stämma. (hehe)

2. (säg det i natt. säg det nu- innan gryningen! tänk på att i morgon kanske jag är inte är kvar. inte är kvar till ditt förfogande! så sluta vela, kom till saken. tro inte jag väntar hur länge som helst. ursäkta men jag har också ett liv att leva.)

3. Dagen har varit bra. träffade en barndomsvän och pratade på bussen till staden och hem från staden. trevligt! praktiken lider mot sitt slut och i morgon är sista dagen på de 4 veckorna. sjukt. det har gått SÅ fort! idag var dagen hektisk. nya patienter som tog mer tid en de andra om-vi-säger-så. nu äts rostmackor med för god aptit. många blev det. onödigt!
nu är det tid att sova!
-detta är sara elisabeth, för sveriges television, med magknip, i sovrummet, sverige.

2 kommentarer:

stygn sa...

rostmacksrelaterat magknip vet jag inte så mycket om.
magknip är dock lite av min specialitet.
och det brukar gå över, eller i alla fall förändras, så smånigom.
over and out.

Mathilde sa...

åh. den där texten (2) behövde jag nog höra lite grann.. Du är bra sara! KRAM