tisdag 9 september 2008

ìnlärningspsykologiskt synsätt?

det är inte roligt längre. ont i magen av stress. allt ska göras nu. uppsattser, grupparbete, läsa, fixa, greja, skriva, ordna simintyg, printa ner ett BRA personligt brev, springa, baka, leva, andas, handla, hämta barn (<--låter vuxet, eller hur?), laga mat, tvätta, sy, diska, städa. jag får inte plats!!!

uääh. odiciplinerad som jag är så skiter jag i allt. dumt dumt. gör lite här, lite där, men får ingen ordning på det hela. inte alls bra.

o ute öser regnet ner. det känns i alla fall bra. då behöver jag inte få ångest för att jag sitter inne i "det vackra vädret".

5 kommentarer:

stygn sa...

du.
välkommen till världen och verkligheten.
det är såhär man har det.
om man inte väljer att gå alternativa vägar och odlar morötter i skogen.
det går leva så också.

Sara sa...

jepps. ska vi odla ihop. o ha en brunn som vi knackar bort isen på under vinterhalvåret o dricker tallbarrste och hackar rovor på hösten?

stygn sa...

jaa. kanske det.
om inga bättre altrnativ dyker upp så är jag på.

Anonym sa...

får ja också va me?

stygn sa...

ATT du får!