söndag 7 september 2008

berättar. precis. hur. det. var.

"Du sålde mitt hjärta på realisation och du sålde min stolthet, på närmaste auktion.
du sålde min värdighet och min innersta hemlighet. Av allt det jag gav har du ingenting kvar,
jag ger vad jag har men du ger ingenting tillbaks.

Jag lämnar dig här, jag måste gå nu. Ja, jag lämnar dig här för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du.

För du sålde ditt hjärta du sålde din själ så inte känner du smärta
när jag tar mitt farväl. Inget smärtar en hjärtlös man. Säg vad en man utan hjärta inte kan. Av allt det jag gav har du ingenting kvar. Jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks"

shit. f o jag lyssnade på lisa ekdahls "du sålde våra hjärtan" och den stämmer EXAKT in på mig! ojoj. så var det verkligen. o jag som lyssnar på den 1000 gånger o aldrig tänkt på den så.. men så är det. man kan inte tänka på allt. hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För att fortsätta på samma spår:

"Jag ska försvara henne om jag kan
För hon förtjänar hela himmelen
Och en mycket bättre man.."

Sara sa...

ojoj vad klockrent! :) rätt så rätt!