lördag 6 september 2008

the bilCD "en väg till livet"

-nu är den här! en blandning av gammalt och nytt. något för ALLA smaker! "THE bilCD!"

är nöjd. fick verkligen till den som jag ville ha den! en blandning med allt från elvis till Metallica o nightwish, goldfrapp, stefans sundström och "bag in the box - låten" (sista låten där BARA för att få se hur elina reagerar..)

K Hj o jag tog en sväng för att kolla om den var i den klass en bilcd ska hålla. och den fick godkännt, kanske tom Vg? så där åkte vi, genom Ingarp, till Höreda o så hem igen. bara för att! vi har körkort o då kan man göra så! K fick sitt EXAKT en vecka efter mig.. han körde upp samma tid som jag! väldigt roligt!

far och jag ska snart åka till jkpg och kolla dator och Polis-info på A6 (skulle vara ngn rekyterings-grej där idag) roligt! får se om skivan funkar lika bra med far som med vän!

"det är svalt, men inte kallt. ljust är det redan, men solen har inte gått upp. det susar från vägen där bilarna snabbt ska fram, fram till sitt mål, för att leverera människan i.
jag hostar, stör den förövrigt tysta stämningen som rår i skogen, hostar och spottar ut slemmet som fastnat i min hals och ger mig svårt att andas.
gruset knastrar och rullar under mina fötter. det är skönt, fridfullt och härligt. men jobbigt. suger i mig syret som en dykare ur en tub. jag är glad. eller nej, lycklig är mer rätt ord. jag har aldrig levt på detta sättet innan. det är som att ha vaknat till liv efter en lång natt, eller som att ha blivit frisk efter år av sjukdom. jag suger i mig livet! för det är dumt att vänta. ingen vet vad som händer. eller när!"