torsdag 18 september 2008

att stråla.


allt flyter på! verkligen allt! jag fattar inte hur jag gör! men jag mår bra. oförskämt bra!
det är en lycka att få leva! kan inte alla känna såhär?! det är SÅ skönt!

solrosorna har växt sig höga.
höga och långa. mycket längre än jag! de är fina nu,
precis så som de ska vara. lagom utslagna och fina. saknas bara lite sol åt rosorna. så de kan skina ännu mer!
snart skiftar alla löv till samma färg som de. då ska vi stråla ihop, löven, solrosorna och jag med min orange-gula halsduk. (som tjejen på JC "var tvungen att veta VAR jag köpt"!! -"loppisfynd 20:-" svarade jag. OJ vad paff hon blev.. hehe).
det blir härligt! härligt att fortsätta stråla! för det gör jag nu. mh. lycka!

5 kommentarer:

Mathilde sa...

åh, vad skönt att höra att någon mår bra! Hösten brukar ju ha motsatt effekt på folk :)

Kram

Sara sa...

ja, konstigt det där. men jag följer inte alltid strömmen. jag älskar verkligen hösten! allt blir så färgglatt o fint. o det är sånt snyggt ljus liksom! :) KRAM!

Anonym sa...

är du hög eller?

Sara sa...

svar: nej.

stygn sa...

tycker folk (inklusive jc-tjejer) borde ha vant sig vid secondhandfynd.det finns ju så många nuförtiden!