onsdag 23 maj 2012

Vardagslunk

Mitt i veckan - onsdag. Idag har det inte hänt mycket, lite grupparbete på förmiddagen, träning och matlagning på eftermiddagen. Nu är det dags att städa lägenheten, men jag är inte så sugen... Har dock varit en finfin dag och jag är nöjd hittills! Igår satt jag och Malin i slottsskogen och fikade vindruvor och singoallakex. Supermysig och sommarhärligt - resulterade i en lätt gräddad axel. Det är så fint och varmt väder nu i Göteborg att man blir alldeles förundrad! Känns konstigt att sommaren kom på en gång så direkt i år. Kallt - VARMT! Men härligt att den är här nu. 

Nu är det bara 9 dagar kvar tills "sommarlovet". Galet. Har 2 obligatoriska workshops och en examination i form av "kreativ redovisning" så vi får la spela lite teater eller något... Men alla är helt slut och hela klassen och vill bara sluta NUUUU! Ska sommarlovs-fuska lite i morgon då Malin och jag ska ut till saltholmen på eftermiddagen! :D Ska bli härligt!

 Men nu är det dags att städa! Over and out!

Inga kommentarer: