fredag 11 maj 2012

God morgon!

Haft en god morgon? Jag vaknade för va 1,5h sedan när M skulle till jobbet och kom in för att säga hejdå. Det är en god morgon - bra start på dagen att bli väckt bara för att bli pussad på! Har inte kunnat somna om efter det utan spelat spel på mobilen, läst nyheterna och lite bloggar. (Stackars mig som har en så jobbig morgon). Har en klump i magen för känner fortfarande ingen inspiration till min nästa uppgift - får väl helt enkelt bara sätta mig och skriva den... Usch. Ska ha massa egna tankar, idéer och åsikter, vill inte, tycker det är jobbigt just när det handlar om palliativ vård. Vill inte behöva tänka på det, men det är också viktigt hur jobbigt det än är, kanske extra viktigt just eftersom det är så jobbigt..? 
M och jag.

Hm, jaja, det ska göras och det ska vara gjort innan onsdag nästa vecka, men har matte-tentan att plugga på också så känner mig lite överväldigad av krav - och vill därför inte göra något... Smart för då får man mycket gjort och dämpad oro och ångest, eller hur var det nu? ;)

Neh, nu är det dags för frulle och sen ska jag minsann bita i det sura äpplet och skriva uppgiften! Ha ett härligt fredagsmyyyyyyys hela dagen nu!
Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sara älskling, du kommer att fixa det, när det gäller att skriva uppgiften så är det ju så att inom dit valda yrke konfronteras man ju hela tiden med "slutet", men naturligvis är det roligara att bedriva friskvård och skicka hem någon efter en "typ" lyckad operation eller lyckad behandling.Ta det bara lungt,Kram från din främsta supporter