tisdag 29 maj 2012

Längtan!

Vacation and barbecue. Small talking and nothing to do . You keep it locked in a shopping cart - A bourgeois shangri-La! Got a feeling that I don’t belong. Got a feeling that I shouldn’t be here! Can’t stand another single day!! I gotta get away.. Ohhh…. 

Talking shit about the neighbor's wife. But when she comes you put on a big smile! Like to throw up in a Gucci bag.. She’s coming here to brag! Got a feeling that I don’t belong. Got a feeling that I shouldn’t be here! Can’t stand another single day!! I gotta get away.. Ohhh…. 

A house and a boat and a great shiny car. Things just to prove you'll go far! Soda streamer, widescreen TV, cute little dog. Perfect in your shallow bourgeois. Got a feeling that I don’t belong. Got a feeling that I shouldn’t be here! Can’t stand another single day!! I gotta get away.. Ohhh….!



                                                                                                  
Uscha idag är en dålig dag. Har bara varit hemma och gjort ingenting. HELA DAGEN!! Vill bara ha sommarlov nu, nu NUUUU! Can't stand another single day - I gotta get away!! Och snart får jag äntligen ge mig av. På söndag närmare bestämt. Först till Halmstad och sen Köpenhamn innan det blir Halmstad och sen slutmålet RUSSNÄS <3 Längtar så mycket efter att få bo hemhemma och leka med småbröder, systerbyster, katten, mor, far och vännerna som är kvar! :) Kommer såklart sakna Götet och alla här, men känns bra med en andningspaus också. Vill bara vara på landet och endast behöva vara rädd för vildsvin och inte rånare när man är ute och springer... :P (Inte för att jag är det - händer något så gör det. och ja mamma och mormor jag är rädd om mig - alltid). Men ändå! Ska bli gött med lite skog och åkrar och blommor och djur! :) KATTUNGAR! Jag vill leka med kattungar - någon hemhemma som har ett knippe?! :D Ställer lätt upp som kattunge-vakt om det är nödvändigt! :) 



Åh, nu blev allt lite bättre när jag tänker på att jag får komma hemhem om lite drygt en vecka! Härligt! :)
Neh, nu kanske jag ska gå upp...
Over and out!

Inga kommentarer: