fredag 18 maj 2012

Laddad!

Nu är jag redo inför tentan i morgon! Känner mig laddad och har pluggat hela veckan så denna gången SKA det gå vägen! Hade ett sånt töntigt fel på förra men är det 100% rätt så är det ju..! För övrigt så har dagen varit så himla bra idag, promenad i solen, lite jogg också, och sen kaffe och glass i solen. - Perfekt! Men sen finns vissa saker som gnager i mig hela tiden. Men det försvinner en sånhär vacker dag! :) Nu ska jag göra ingenting resten av kvällen och bara skaffa mig energi till tentan i morgon!

Rebekka Karijord - Wear it like a crown

I don't know wear this fear comes from.
How i became so afraid of losing everyone.
Never been afraid of beeing lonley,
now i'm becoming the one i'm most scared of being!

I don't know wear this fear comes from.
The fear of failing, fear of letting everyone and myself down!
It's growing deep into my soul,
making me all paralyzed and cold.

It's two steps forward, three steps back again.
I'll turn my face against it, i won't run.
Courage and belif are my redeems,
no one else can rescue me it seems.

Cause if i don't follow my heart this time,
I'm gonna forget what this life is all about!
I'm gonna take that path, I'm going on my own.
I'm gonna take that fear and wear it like a crown

1 kommentar:

Anonym sa...

fin sång. Tänker på cirkus cikör. mamulla