fredag 25 maj 2012

Inför Eurovision song contest!

Loreen var jätteduktig igår - mummlande väl lite väl mycket i början - men DUKTIG om man jämför alla andra konstiga bidrag... ;)

Igår var förövrigt en jättebra dag, Malin och jag solade i slottsskogen i flera timmar och åt glass och hade det trevligt. Sen promenerade vi genom halva staden - också härligt och väldigt skönt efter att ha suttit still hela eftermiddagen! :)

Idag har jag börjat dagen med att tvätta och det blir mer av den varan denna förmiddag - sen ska jag börja fundera över vad jag ska ta med till Smålandet i sommar - ska ju liksom bo där..! Behöver ju typ alla olika sorters kläder, skor, jackor, regnkläder osv... Blir en hel del! Får helt enkelt prioritera! Det som är bra är att på jobbet slipper jag fundera på vad jag ska ha på mig! :)

I eftermiddag blir det träning - på gym med ac - annars hade jag aldrig orkat! Och ikväll blir det grill i slottskogen med Ninni mf! Ska bli mys! Och i morgon är det Hammarkullenkarnevalen - massa färg och glitter och mat från hela världen! Ska bli spännande! :)

Neh nu behöver min tvätt mig! Så får ta och fixa den!
Over and out!

Inga kommentarer: