onsdag 21 juli 2010

prosit

idag är jag ledig. har inte gjort någonting mer än att vila, snyta mig, dricka te och kolla på vänner. är helt tung i huvudet och luftrören är så små och smala att det piper i dem. tror jag behöver göra ingenting och vila lite. i morgon blir det 8h jobb och på fredag åker jag till trondheim! :D ska bli så roligt och jag vill verkligen vara pigg och frisk tills dess! :)

vi har en katt här i grönnsuan! :) den har visserligen halsband, men vi tyckte den kunde få bo hos oss ändå, så jag och christoffer matade den med tonfisk. fast han/hon ville inte ha så efter några timmars smygandes och jamandes runt huset och ganska mycket gosande med trappan så gick han/hon hem till sitt.

igår bakade linnea o jag och så hade vi fikamys i köket. blir glad i magen av att vara här hemma med alla fina människor. nu har dock halva tiden gått och den andra halvan kommer säkert gå lika fort! helt knäppt att dagarna bara flyger iväg!

i söndags hade vi typ personalfest och åt lite mat och hade det trevligt. efter maten gick vi ut i skogen och gjorde en eld som vi satt runt o pratade. men jag höll typ på att frysa ihjäl så jag och nora gick hem och fnissade med jehad o jenny i vårt kök mitt i natten istället. :)

over and out - er rödnästa rudolf!

Inga kommentarer: