lördag 10 juli 2010

lördag = bradag

Ännu en bra dag på jobbet är till ända och jag är nöjd med min företagsamhet. Har fixat fruktprovnings fat och folk började köpa papaya och jordgubbar som galningar. (Nästan i alla fall).

Gick dock in i CD-stället när jag skulle skynda mig lite sådär käckt. Inte så käckt att få ett skrubbsår, bula och blåmärke på låret stort som en persika. Aaaow! Menmen ingen som ser här ändå eftersom det är för kallt för bara kortbyxor. Leggins/strumpbyxor under is the thing! (Vill inte skriva shit eftersom det kan låta så tråkigt i mångas öron, så nu blev det thing istället.. Tror dock alla förstår vad jag menar! :P)

I morgon ska jag öppna butiken själv för första gången och det ska bli ganska spännande faktiskt! :) Vet typ hur man gör med allt och annars kan jag alltid fråga de i köket, de kan det mesta!

Snart ska Janni, jag och Nathalie laga middag i det nystädade köket. Blir någon form av kyckling idag och jag är hungrig som bara den! Ute är det blåsigt och lite höstkänsla (fast att sommaren inte ens börjat). Väldigt växlande väder när man bor i en dalgång. Vipps kommer det in nytt väder uppe från fjällen och tjoff så är det borta och helt annat väder! Ganska häftigt!

(Har funderat lite, vem är du som läser min blogg egentligen? Skulle va kul och veta vem som läser. Tar ju inte jättelång tid att lämna en kommentar eller så!)

Trevlig lördag önskar jag eder!
- Er Chiquita i frukten

1 kommentar:

e sa...

Jag läser! Vi är på härliga Öland och svettas över helgen! Är det så kallt i Norge som det ser ut? Puss lilla sys!