onsdag 14 juli 2010

morgonslö


Idag är jag inte ens morgontrött, jag är morgonslö. Går bara inte upp ur sängen. Börjar jobba vid 14 så då får jag väl skärpa till mig.. Ska packa upp massa varor idag och det är roligt. Då får man göra fint och pyssla i hyllorna. :)

Så, nu har jag tackat ja till Göteborgs universitet och min reservplats på sjuksköterskeprogrammet. Hoppas någon inte vill gå där så jag får göra det i stället! Jag har även tackat nej till Borås högskola som verkar jättebra.. De har ringt och grattat mig för att jag kommit in och skickat 2 mail med information och grejer. Men hur bra och snälla de än verkar så vill jag inte gå där. Är för långt pendelavstånd ändå.. Hade jag varit 23 reserv i göteborg så hade jag nog tackat ja till Borås, men nu känns det som jag ändå har en chans att komma in! :) Tjoho!

Over and out! - Er djurskötare i parken

(Personerna på bilden har inget med texten att göra) heaheeeahea!

2 kommentarer:

ewe sa...

åhh, jag ska verkligen be för att du kommer in! hoppas hoppas hoppas!!!!!

ewe sa...

nu måste du uppdatera dig igen!!!