söndag 11 juli 2010

Idag jobbade jag själv de fyra första timmarna för det är söndag och mycket lugnare. Var lite nervöst att öppna men det gick bra och nu är dagen slut och jag är glad och nöjd. I morgon ska jag vara ledig och hoppas på en solig dag! Idag har det varit UNDERBART väder, ända tills jag slutade. Då blev det molnigt. Men så är det nästan varje dag. Ska gå upp tidigt i morgon för att kunna sola lite! Är fortfarande vit som en vaniljglass och nästan lika kall pga att jag inte blivit värmd av någon sol än iår.
Idag ska jag ha freeedags myyYYs! Och kolla på film och äta ostbågar! Ska bli mysigt! De flesta andra jobbar, men någon kanske är ledig och vill göra mig sällskap! :)

Dagens visa som jag gått och gnolat på är "I rather be with you" Lyssna gärna på den! Här ett utdrag ur texten som passar in väldigt bra just nu..

Now here's the sun, come to dry the rain. Warm my shoulders and relieve my pain.
You're the one thing that I'm missing here. With you beside me I no longer fear.
-Joshua Radin-

Over and out - Ert bi i honungsburken

Inga kommentarer: