måndag 24 augusti 2009

säger som anton:

"täääänk på att jag är skAAdad" (säger anton och viftar med bandage-fingret, när han i halvmörkret upptäcker carl...)

jag är skadad! precis som anton! förutom att jag inte vridit av en "bra bit" av mitt pekfinger i konservöppnaren, utan spräckt en nagel LÅNGT ner som svider och gör hiskligt ont, slagit i mittentån (på högerfoten) i en bänk så den är blå-lila och gjort ngt med axlar/rygg som gör ont! och jag blir inte ens matad oupphörligt med geléhallon, hur ska jag klara detta? stackars stackars mig!

för att förstå/tycka inlägget än någorlunda underhållande idag bör man ha läst/hört "morfar prosten"..

(...leker med små röda djuuuur...)

3 kommentarer:

stygn sa...

och jag ÄLSKAR att du minns alla formuleringar från detta guld värda kassettband!

Sara sa...

yeah! gillar resan mellan ljubliana och wien då jag fick utlopp för denna kunskap! :)

e sa...

Hahaha! Jag minns bara fragment som "jag vill ha smal korv" och "Nikodemus".