lördag 22 augusti 2009

idioti

försvår inte varför hjärncellerna ibland tar ledigt. eller om de bara strejkar och vill ha mer träning eller näring eller något. men bortkopplade är de i vissa stunder av livet och hur man än försöker så vill de verkligen inte hjälpa till.

hjärnan vill inte heller prata med hjärtat. konstigt. de är ju ändå del av samma kropp, varför då tjura? idioti är vad det handlar om. fastlåsthet och att inte kunna komma loss ur det. tomhet och att inte hitta något bra i någonting. inte förstå meningen. det är ju högst konstigt när det finns SÅ mycket bra saker. men tomheten som finns och är ett faktum, den kommer inte kunna fyllas förens det finns något att fylla den med. och det säger ju alla att det kommer göra snart. snart kommer det finnas. men när?! och vem? tycker inte om när folk ljuger. och speciellt inte för att få en att må bra. för när man väl upptäcker att det inte är så som de sa så svider det mer än om det hade fått svida lite hela tiden. jag är trött på detta, jag är tom, jag är töstig. ska dricka lite vatten nu så har jag tagit bort ett av de problem jag har.

over and out

Inga kommentarer: