måndag 2 december 2013

Advent!

I lördags när jag kom hem från jobbat ca 22.15 stod jag i dörröppningen en lång stund och babblade om grannarnas ljusslingor och pynt i trädgårdarna och ville att M skulle komma och kolla... Han satt nöjd och glad i soffan och var inte alls intresserad. Nähänä, gick in och hängde av jackan och då fattade jag varför. En hel VÄGG med paket tornade upp sig bakom hatt- och bokhyllan. Min alldeles egen paketkalender! :D Lycka!  
Har  tjatat i snart 5 år om att vi skulle ha det innan och göra hälften var och få paket varannan dag men det gick inte hem. Även i år har det tjatats från min sida men fick inget gensvar. Nu har jag dock fått en heelt egen kalender! Huuuuur bra fästman har inte jag då? :D Jodå, världens bästa! Hittills har jag fått ett sadelskydd med ull på och mandelchoklad, tror detta kommer bli en spännande månad! 

Vägg full med paket! :D

Inga kommentarer: