torsdag 4 juli 2013

Feber!


Nygifta

Syskonen!
I lördags gifte sig syster E med sin T! Herr och Fru Lovén (to be, efter namnändringen). Var en fantastisk dag och jag blir rörd bara av att tänka på hur fint och härligt allt var! Önskar all lycka och välsignelse till det fina paret! :'D

Denna veckan har tyvärr inte varit lika bra som förra... I måndags mådde jag bra men i tisdags hade jag så ont i alla leder när jag vaknade. Tog lite infektionsprover på jobbet och alla var förhöjda och jag hade feber, stoppa i mig lite panodil och jobbade nästan hela dagen. Åkte hem en timma tidigare och somnade dirr i soffan. Sen kom E och H på besök. (Förlåt igen för att jag var så hängig). Men efter jordgubbar, god mat och en natts sömn skulle bli pigg men icke. Igår låg jag och frossade hela eftermiddagen. Hade 39 graders feber trots att jag oupphörligen käkade piggelin. :/ Idag har jag mest hostat upp (ursäkta) små äckliga slemklumpar. Riktigt vidrigt men ja, så kul har min dag varit hittils... Ååh jag längtar tills jag kan andas ordentligt igen!

Hoppas alla har en finare dag än jag! :)

Inga kommentarer: