fredag 24 maj 2013

Vissa dagar!

Nemi - av Lisa Myhre
Vissa dagar finns inget stopp. Jag är bara hungrig och vill bara käka hela dagen. Fattar inte vad det är med mig. Igår var en sån dag. Kan säga att jag käkade upp hela dan! Hehe

Näh men nu är nästan allt packat hemma. Bara köks- och badrumsgrejer kvar. Visserligen kan jag inte packa dem än ändå, måste ju bo klart där först! Känns ändå bra att ha det mesta nerpackat! Kläder och så kvar såklart, men en del av kläderna är också nerpackade i resväskor...

I dag ska jag åka hem till småland, ska bli skönt att få komma hem lite igen och bara softa! Lillelillebror har konfirmation på söndag och i morgon ska det bara provas klänningar och underkläder och sådär till the big day i Juni! Mormiss ska hjälpa mig sy in min klänning så den behöver nålas så att det blir bra! Ska bli kul att baka lite till på söndag  och konfirmationen med! Kommer bli en perfekt helg innan "allvaret" på måndag... Urk. Är sådär äckligt lugn som jag var på min uppkörning och min NKSE-praktiska. Undra om det är ett bra eller dåligt tecken? Hursom så kommer det lösa sig. Jag tror verkligen det! Både sigge och jag kan argumentera och prata för vår sak så det blir nog inga problem med varken opponering eller försvar! :)

Over and out!

Inga kommentarer: