torsdag 9 maj 2013

Ledig!

Fina ringar
Idag smög jag upp tidigt och lät M sova. Käkade frulle och åkte in till stan och hitta en klänning till bröllopet nästa vecka! :D Wiiej! Hittade även dessa fina ringar som påminner om pappa! (Och så kollar jag på Eksjö-Tatoo samtidigt så får riktig hemlängtan här)... På tal om att ringarna påminner om pappa så gör nog den i mitten det mest, den till höger påminner mer om M's kompis Viktor och den till vänster.. hm, kan inte komma på någon. Kanske någon skurk i en västern eller typ någon kompis till Mr Daaaarcy eller så?

Resten av dagen har gått åt att redigera vår artikel. Har fixat med layout, sidnumrering och bilagor. Nu blir det till att redigera texten om och om igen. Tror inte man kan bli helt nöjd men vi är i allafall på rätt väg. Får se vad vår handledare säger på mötet i morgon! :)

I morgon händer det mer grejer förutom handledarmöte så drar jag och M&M till småland. Och inte chokladgodisarna då utan mitt M och Syster Ysters M! Ska bli famtastiskt härligt med bröllop! Kärlek och lycka nu börjar sommarens bröllops-turné! :'D Blir rörd av att bara tänka på det! Haha!

Nu fruktsallad med min TRÖTTA M!
Over and out!

Inga kommentarer: