fredag 17 maj 2013

Marry me baby!


Igår kollade jag på eurovision song contest semifinal 2 och Finlands bidrag var helt galet, fantastiskt fjantig men den sätter sig! Tjejen som skrivit låten och sjunger den har skrivit den till sin pojkvän som vill gifta sig med. Hej desperat, haha! Näh, men det är väl gulligt! Gillar vad som händer på lutet av videon..! Man får ett slags lugn då.. Haha!

Idag håller jag på att röjja. 2 stora svarta sopsäckar har fått ge plats för gamla block, papper och skräp. Känner mig duktig! Ska lämna in kandidatuppsatsen på måndag men vi tänker lämna in den nu. Jag vet inte om jag är helt nöjd men den funkar i alla fall, man kan ju alltid göra mer ändringar men tror den är ganska klar nu! Känns skönt men obegripligt!

Senare idag ska ninni och jag ta tåget till Laholm och sen bil till småland för i morgon blir det bröllop! K + I = Herr och Fru! Iiih, ska bli roligt! :)

Over and out!

Inga kommentarer: