fredag 26 februari 2010

toxic

har blivit knäpp tror jag. inte virkat på en vecka och inte läst en bok på flera dagar, inte bakat alls mycket på månader (undantag muffins till flickorna förra veckan) har inte tittat på tv (lite OS visserligen) men jag förstår inte vad jag gör om dagarna.. känns mest som jag sitter o gör ingenting, man skulle kunna kalla det kvalitétstid med M kanske? :)

och en annan konstig sak är att denna veckan har jag nästan bara lyssnat på britneys musik! HAHA! måste varit flickornas besök som gjorde det visserligen.. men ändå!
(Countin' 1, 2, 3. Peter, Paul & Mary) HAHAH!

nu ska jag nog ta och bli vanlig igen. känner nämligen för att både virka OCH titta på tv! :) pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

en helt vanlig bergochdalbana, det är livet, uppe och nera så står det nästan still det är när man är på väg upp eller ner som det går tungt eller otroligt lätt...

Therese sa...

det kanske inte var någe bra på TV:n ;) det finns ju trots allt mycket skit!

vad virkas det för någe då? kramkram