tisdag 9 februari 2010

sjuk.

atchoatchoooatcho prosit!

förkyld - näsdukar, apelsiner (med blod i), virknålen och teet har varit mina kära vänner idag. det killar i varje hål i huvudet men halsontet har försvunnit i allafall.

har börjat på en filt av mormorsrutor och har hunnit göra 4 st idag. :) det tar ju så lång tid att fästa annars hade det gått mycket snabbare! men det är det blir snyggt och är roligt!

utanför är det vinter och vackert. ska vila en dag till innan jag går tillbaka till jobbet. och då är det bara två dagar kvar tills jag åker till ellebell! är otäckt nervös för flygresan! är inte alls sugen på den! kan inte "såntdär" som f hade sagt. och nu är det så att jag kan faktiskt inte flyga. alltså, jag vet inte hur man gör med incheck och bordingcard o allt. och usch för själva flygandet. det killar ju i magen och är otäckt! hua! och så ska jag byta flyg och ha mig i stockholm! det kommer ju att gå bra men ändå! nu blir det gulaschsoppa (och våfflor till markus).

1 kommentar:

e sa...

Pluttan! Du kan visst flyga, ta dej bara till flygplatsen i tid så finns det hjälpsamma människor och stora skyltar sen! :D