torsdag 25 februari 2010

mitt i vintern o allt!

trött som en fisk. arg som en humla och sur som en katt.

just nu är jag mest trött, slö och irriterad. suck. men sånt är livet. hade en UNDERBAR vecka förra veckan. då jag både hann med att vara i umeå och ha flickvännerna som gäster här hemma! inte varje dag man får (och ger) sånt finbesök! :)

men, påtal om ingenting så är det tråkigt att äta lchf-mat. suck. är så sugen på frukt och bara en macka och kanske en bakad potatis. inte bara köttköttköttgräddeäggköttköttköttblomkålgräddeägg. :/ inte superkul. men åandra sidan håller jag mitt blodsocker på en mer human nivå. för allas skull. har blivit mycket mer trevlig att umgås med även om jag börjar bli hungrig.. hehe.. men ibland. som idag. hade jag behövt bli matad oupphörligen med geléhallon (har inte fått handen klämd i konservöppnaren men ändå!) visst får man väl göra undantag. men det gör ju inte jag. (förutom igår.) mjeeehehehe. puss

Inga kommentarer: