tisdag 10 mars 2009

hemma på min gata.

jag är ju ingen fru så hemmafru kan jag ju minsann inte kalla mig..
men en fröken är jag. på två sätt. både att jag är ogift o kan därför kallas fröken och att jag arbetar som förskollärare och där kallas för fröken. men just nu går jag bara hemma o tvättar, städar, bäddar o lagar mat (och sånt som man gör när man går hemma). alltså är jag en hemmafröken!


(upptäkte att mina kära grannar har trådlöst internet.. o shame on me, men jag tänker "låna" lite tills ja har råd o så att fixa eget! det negativa är att man inte riktigt vet när man kan ha internet pga att rautern KAN ju vara avstängd..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! bäst att grannen har oskyddat :P

Anonym sa...

oj oj är detta en bra ide

Anonym sa...

Det är sånna som du som inte betalar tv-avgiften!