onsdag 18 mars 2009

en hemmafixare är född


























kännde mig som en proffesionell målare när jag drog på mig de (av färg) stela diseljeansen och satte igång att sandpappra den slitna byrån.
grön färg skvätte åt alla håll. fast i pulverform. har grön färg i hela lägenheten. lite var stanns fast jag försökte torka av mellan sandpappringarna för att det inte skulle flyga runt så förfärligt och att det mesta skulle hamna på golvskyddet bestående i ett trasigt lakan.
någon gång i helgen ska jag hinna svätta på lite ny färg på min fina möbel och vart jag ska göra av mina kläder och spegeln, post och annat som brukar ligga i/på den är inget bekymmer förens jag ska gå o lägga mig. (allt ligger i sängen).

3 kommentarer:

stygn sa...

snyggingar!
både byrån och du.
återstår att se om ni kan bli snyggare än nu!

Anonym sa...

Om jag inte misstar mig är det där mina, av färg stela, jeans. Otroligt bra byxor!

Anonym sa...

men sara! varför måla om den? jag tyckte den var fin som den såg ut :P lite sådär sliten, grön... :D