måndag 30 mars 2009

gammalt groll (rensning av tankar)

varför!?
naiv och blind var vad jag var! men ångra kan man inte göra! fast just nu är det precis vad jag gör. för första gången på riktigt. ångrar. (fast det inte tjänar något till)
gaaaaaaaaaaaaaaah!

det kommer gå lång tid innan jag förlåter honom. det låter hemskt och det är det också. för man gör bara inte så som han gjorde. nu känns det längesen men det är det egentligen inte. hursomhellst är det gjort och han har förstört en bit av mitt hjärta som antagligen kommer läkas men jag vill inte att det ska behövas. jag vill vara hel. min tillit är inte den samma till någon längre och det gråter jag över. jag vill inte att det ska vara så. jag säger det igen. jag vill vara hel. hjälp mig att bli det!

3 kommentarer:

L sa...

En dag kommer du vara tacksam för erfarenheten, men ibland är man arg o ledsen för en krossad del av hjärtat!
men blicka framåt !

Du är älskad och bra precis som du är Sara!

Ewen sa...

du klarar det.. jag vet det. och du får vara arg och ledsen! Du ska vara det! För det är inte ett acceptabelt beteende någonstans från hans sida! Men du vet nu att du aldrig kommer göra samma misstag igen! Och det kommer hjälpa dig att bli starkare!! Snart ska vi kramas!! mmm!

Evelina sa...

Hej! Hur är det med dig numera?
kramar

ps. passar kanske inte så bra inte att skriva så på just detta inlägget, men endå...