söndag 7 oktober 2012

Härliga helg!

Åh, denna helg har varit så fantastisk! I fredags var det undervattenspub på Villan (kårhuset) och asparna arbetade så duktigt och trots en lätt seg start blev det en riktigt go kväll! Igår var det dags för barnkalas - för tredje året i rad. Som vanligt utbröt matkrig och jag drog mig som vanligt ur det. Tjejsnack på toan är faktiskt mycket roligare än att få mat kastad på sig - fattar verkligen inte grejen!! Ät maten eller ge den till någon annan!! Man kastar inte mat! (grrh!!!!) Men kvällen blev riktigt rolig! :D Nu är det snart dags att åka in till skolan för inval, känns konstigt att inte sitta i en förening men äh, man kan ju alltid puffa! :) Tror jag kommer klara att fylla upp min fritid med saker att göra ändå..! Trevlig söndag! Over and out! 

Villan hamnade under vatten i fredags...
Chokladmjölk, kära vänner och så jag - bra lördag.

Barnkalas!!

Gangnamstyle ala björnligan! :)

Inga kommentarer: