söndag 30 september 2012

Sista helgen i september.

Fiina dagar detta veckoslut! :) I fredags - sconesbuffe på villan och aspkväll med Gasque! Typiskt trevligt! Lördag med besök av mor, far och lillebror. Besök på konstmuseet, Röhska och hagabions resturang! :) Också typiskt trevligt! Synd bara att vi ses så sällan, vad varit roligt att hitta på mer saker - mer ofta!!

Tiden går snabbare än vad man tror!

Finfina rosor!

Finfina blommor från älsklingen!

Fruktsalladsfrukost!

Nemo och hans kompisar på Universeum!
Idag har varit en häärligt söndag, bubbelbad, fruktsallad, promenad och Universeum-besök! :) Kollat in hajar, nemo, rockor, terapi-tittat på äckelgrodor och hälsat på mina Dino-vänner på taket! ;) Väldigt roligt att få vara bara vi två och traska runt och kolla på intressanta grejer, prata och bara vara! :)

I morgon är det oktober och hösten är här på riktigt! Jag gillar det, fina färger, bitande vindar och klara dagar. Regn, rusk och alltför kalla vindar behöver inte komma hit! (men vem lurar jag, bor ju i göteborg...) Ny kurs börjar i morgon också - ledarskapskurs. Blir nog väldigt roligt tror jag! :) Har bara hört gott om denna kurs! Men än är det söndag och nu ska jag slökolla på TV! Godkväll alla fina!

Inga kommentarer: