fredag 26 oktober 2012

23 är det nya!

Läppstift på - är man 23 så är man! ;)

Fina paket från fina vänner! <3 td="td">

Fredagsfin i strumpor med motiv av kanin!

Fina kortedala!
Igår fyllde jag 23 år. Kärevärld vad tiden går! ;) Komme på riktigt ihåg när jag fyllde fem och fick en hjärttårta av min dagmamma och en björntårta av mormor på mitt kalas. Det var obeskrivlig lycka att kunna visa vännerna en tårta som såg ut som en nalle! :) Igår hade vi ingen tårta men vi åt god mat på Vino Tapas och drack goda Mojitos och hade det kul! Fick massa fina presenter och idag är jag rockig i svart naggellack med grönt glitternagellack över, svarta ros-örhängen och petrol-blå halsduk! Har dock väldigt o-rockiga fötter med kaninstrumpor på, men jag är nog lite mer kanin än rock ändå! :P

Det är fantastiskt väder här i Götet idag och det känns tråkigt att sitta inne och skriva Ledarskapsprofil till seminarium 5. Uff.. Men det ska ju också göras! I kväll åker jag till Laholm igen, och på söndag går flyttlasset till Mellbystrand! IIIIH!!! Ska bli så roligt!

Inga kommentarer: