tisdag 4 september 2012

Stolt!

Idag är jag stolt över mig själv - just nu trött också. Men mest stolt. Skolan har rullat igång ordentligt och förmiddagen spenderades på biblioteket för lite sökningar och annat skoj på olika databaser... Men sen hade jag inget mer att göra denna dag. Gick in på mitt gyms hemsida och såg att de hade en grupp-träning i stepup kl11.30. Utan att blinka boka jag in mig och gick dit. 45 minuter senare var jag genomblöt av svett, trött och sprudlande av endorfiner. Åkte hem och käka lunch med Sanna (som är den  nya tjejen jag bor ihop med) och mår bara så bra! Är trött nu i efterhand men jag klarade av ett jobbigt gruppträningspass och var tillochmed inte sämst! :D (Vilket är bra för mitt lilla ego..!) Har tyckt att gruppträningar känns lite läskigt och jobbigt men det är roligt och man märker knappt att man tränar - kommer så att bli mer av denna vara! :D

Just nu är livet perfekt, allt bara flyter på och känns grymt! Förutom att skolan är lite obehagligt slapp och det verkar hela tiden som man glömt göra något. Men det är skönt efter 4 helt galna terminer att kunna få en halvdag ledig då och då! :)

Peace out!

Inga kommentarer: